Campanii de Promovare Google Ads
Datorită campaniilor de promovare prin Google Ads ajungi direct la clienții tăi și te vei poziționa pe primele locuri în rețeaua de căutare.

Promovarea prin campanii de Google Ads
Atrage traficul potrivit cu o campanie de promovare prin Google Ads și clasează-te în primele rezultate în motorul de căutare atunci când un potențial client caută serviciul sau produsul pe care tu-l comercializezi.
Google AdWords este un serviciu oferit de Google care permite companiilor sau persoanelor fizice să plătească pentru un spațiu publicitar preferențial în motorul de căutare.
Te ajutăm cu crearea și administrarea unei campanii de publicitate PPC (pay-per-click) și plasăm reclamele tale în fața potențialilor clienți.
Fiecare campanie de promovare care are succes trece prin același proces, iar primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă stabiliți un obiectiv.
Această metodă de promovare lucrează sub o politică de pay-per-click, adică pentru fiecare persoană care interacționează cu campania de promovare și care accesează site-ul nostru web se plătește o anumită sumă de bani.

Strategie de licitare
Keyword research
Urmărire & Optimizare

De ce aveți nevoie de o campanie de promovare?
Marketingul digital nu este static, ci este un domeniu în continuă schimbare și evoluție. Există multe forme de marketing digital, printre care se numără SEO și PPC. Acestea sunt două tehnici de marketing digital complexe, care necesită expertiză și abilități speciale pentru a fi implementate cu succes. Mulți proprietari de afaceri se pot confrunta cu dificultăți în implementarea acestor tehnici și, de aceea, serviciile noastre PPC sunt concepute să ofere ajutor accesibil și eficient în atingerea rezultatelor dorite.
Dacă o afacere dorește să fie competitivă în ceea ce privește prezența online, este necesar să aibă o campanie de promovare plătită. Participarea la licitațiile pentru cuvinte cheie și obținerea unui loc privilegiat pentru afișarea anunțurilor sale va îmbunătăți vizibilitatea și, în cele din urmă, va crește rata de conversie. Totuși, este important ca această campania PPC să fie implementată corespunzător. Dacă alegeți cuvinte cheie greșite sau faceți greșeli în gestionarea campaniei, riscați să pierdeți bani și timp fără a vedea rezultatele dorite. Din acest motiv, apelarea la o agenție specializată este esențială și poate fi extrem de rentabilă pe termen lung.